Subject: Aruanne
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Wed, 29 Jan 2025 09:06:11 +0200

Tere!

Teile on saadetud Tallinna Vangla dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Aruanne

Registreerimise kuupäev: 28.01.2025

Registreerimise number: 1-3/1-25/1927-1.

Juurdepääsupiirang: AK

Juurdepääsupiirangu alus: AvTS § 35 lg 1 p 12

Kui te ei ole kirja adressaat või kiri on muul põhjusel sattunud teie kätte 
ekslikult, palume sellest viivitamatult teavitada e-posti aadressil 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> . Kiri võib sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni, mille levitamine kõrvalistele isikutele on 
lubamatu.

  <https://www2.rik.ee/delta/TallinnaV_logo.png>

Linnaaru tee 5, Soodevahe küla, Rae vald, Harjumaa, 75322
Telefon: 612 7539
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.vangla.ee> www.vangla.ee